En utmaning

Alltså, vart har värmen tagit vägen? Försökte sitta ute imorse och plugga, gick an så länge solen låg på mot husväggen och jag kunde sitta i sporttopp, när jag var tvungen att hoppa ut till ett bord åkte tröjan på och ganska snabbt fick jag gå in. Dagen har varit lite lugnare. Syrran mår bra och har kunnat äta och dricka hela dagen.
Jag har både hunnit opponera, söka flera jobb och kört HIT. apropå det sistnämnda så kommer en liten utmaning till er idag, eller för en längre tid. kanske som ett mål?
Idag så skulle vi göra en sjukt jobbig grej som bonus på HITen. Det är alltid som ca 4 minuter (alternativt lite kortare, inte längre iallafall) "extra-material" efter passet så ha det i åtanke när ni kör. alternativt lägg in det här som träning efter ett löppass eller annat träningspass. Principen är att göra start-and-run, knäböj, muntain climbers och burpees. fyra av varje efter varandra och så många varv man hinner på 4 minuter. Anders, ledaren, hetsar alltid mig precis innan och slänger ur sig ett antal varv "jag borde klara". Jag blir sjukt taggad av det här och vill slå det han säger. Idag sa han 8, jag klarade 10. Så ert mål är att klara 10 varv. 4 start-and-run, 4 knäböj, 4 mountain climbers och 4 burpess * 10 varv.
 
Ni får en liten film med instruktioner. Ursäkta för svettig brud och för att jag är överpeppad efter att ha fått en dos av mina favvo-hormoner. Älskar högintensiv träning..
 
 
 
sätt en klocka och kör fullt ös i 4 minuter.
 
Nu blir det lite shopping i taxfreen inför resan. har även införskaffat mig en sjukt snabb hjälm inför loppet om snart en vecka.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen