Mål

Sitter på tåget på väg till Äby, lite jobb onsdag och torsdag väntar innan påskledighet. Egentligen skulle jag behöva börja plugga till högskoleprovet så har min kära bok med mig på tåget.

Glömde ju skriva att jag igår, när jag körde rygg på gymet, klarade 8 st chins på första setet, alltså är jag inte långt ifrån mål. Något som bör tilläggas var att jag använda en annan ställning till att göra dom här repsen då jag insett att det är skönare handtag där och att det är lättare. Så egentligen vet jag inte om jag ökat i antal alltså om sanningen ska fram.
Något som däremot är roligt är att när jag körde bröst/triceps i lördags så hetsade Simon mig till att köra bänkpress med 45 kg, and I did it :) wii, en klapp på axeln åt mig, har aldrig lyft så tungt.

Har resväskan med mig för nu väntar långhelg i skutskär och Skärplinge. Har faktiskt saknat både mamma och skutskär.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen