Greyhound

Jahapp, då var det torsdag igen. veckorna bara rusar iväg. Känns nästan som att dom går snabbare när dom är fullproppade med plugg än vanliga veckor då man arbetar. Är sjukt taggad just nu. Jag och syrran har suttit och lyssnat på musikguiden och klipp med Axwell och Ingrosso från Summerburst i somras inför imorgon kväll. Även alla klipp som folk lagt upp på facebook från deras första spelning nu ikväll. 
Imorgon väntar alltså SWEDISH HOUSE MAFFIA. fy farao så fint. 
 
hittade en ganska bra text på insta här om dagen. den tillhör http://ensmulakaka.wordpress.com/ eller fick den av henne iallafall. Det är nämligen så att jag är en sjuk träningsmänniska när det kommer till grenar där det bara är upp till mig själv. Alltså börjar jag inte gråta om jag spelar fotboll och är en av de 11 i laget som förlora men blir desto mer sur och jag i lag med nån till person förlorar i sällskapsspel. Jag har tidigare skrivit här om att jag vill springa om personer som antingen promenerar eller joggar när jag själv är ute på joggingtur. Jämt på HIT-passen väljer jag ut någon person att tävla mot, i grund och botten för att prestera så bra som möjligt själv och inte maska. men iochmed att jag väljer "svåra" personer, oftast killar, så blir det svårt att lyckas. jag ser det nästan som ett nerderlag att "förlora". Det blir fel för att det ska vara roligt att träna, därför ska jag titta på den här varje dag.
 

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen