bölja

Idag kom sommarvärmen till oss. det var sådär lagom kul tyckte jag när jag slutade 14 och skulle promenera i svarta jeans till tågstationen i älvkarleby. det är en bit vet de som varit där. men det gick bra såklart. hade gott om tid så kunde ta det så lugnt att svetten inte sprutade från mig iallafall. 
jag är i Uppsala idag, så himla skönt att vara hemma en sväng. ska få sova i min egna säng och så fick jag ju träffa kära syster igen :) alltid roligare med sällskap än att sitta själv.
 
Jag och Isse hann sola lite på baksidan innan solen gick i moln och det var dax för HITpass på Ekeby. o my good vad jag gillar dom där passen. vad jag däremot inte tycker om är att det är sommaruppehåll för dom flesta pass. aja det är som det är, jag får kötta på på gymet i vavd (skärplinge) istället. det verkar ju fungera eftersom träningsvärken är ett faktum, hela tiden finns det nån muskel som värker, och jag gillart.
 
idag kom min fitnesstidning då det får bli en dagens intressanta:
 
Enligt forskning på McManus University så måste man inte lyfta tungt på gymet för att bygga muskler. lätta vikter kan ge samma resultat om man fokuserar på tekniken och inte fuskar med den utan lyckas köra helt slut på muskeln. 
 
nu blir det bingen, uppstigning 5 imorn..
 
 
hem, fina hem

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen