Ledig dag

Hurra för lediga dagar. Kunde gå upp i hyfsad tid imorse och sitta framför Nyhetsmorgon med UNT och äta frukost lääänge imorse.
Jag mår bra psykiskt just nu, tack gode Gud för det efter flera ångestveckor men i lördags var det som en ond ande äntligen lämnade min kropp. Jag är nöjd med mig själv igen, konstigt nog just nu när man är sjuk och inte får träna som man vill. Men har kommit på att även fast jag tränar "lugnt" så tränar jag mer än dom flesta andra. Ändring på det, imorgon får bli en lugn dag.
Var ut på blåbärsjakt idag i Uppsalas skogar, det var glest men fanns kantareller istället :) stora sådana.
Nu väntar HIT (imorgon skulle ju bli en lugn dag)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1024491/images/2012/pic_503f864be087c30570000186.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen