halloween

Igår hade vi ju som sagt hallweenfest tillsammans med våra faddrar. Herregud så fint Hannah hade ordnat det med spindelnät och annat pyssel i hela lägenheten.
Jag hade gröna linser..

Tyvärr så känns allt så stressat när man ska ut på nation. Om man börjar dricka vid 19.00 som vi gjorde igår är det typ försent om man vill hinna ha en riktig förfest. För man lär börja köa så himla tidigt och sen stänger det så himla tidigt. Ville hemskt gärna gå på Värmlands då jag inte varit där på jättelänge men vi hamnade på ÖG istället. redan vid 23.30 lämnade vi krogen och då blev jag av med mitt cykellås + cykelnyckel + HEMNYCKEL.
Jag har tänkt på det här mycket nu och alltid så tillkommer det nån kostnad när alkohol är med i bilden.
För inte så längesen fastnade jag ju med mitt guldarmband och var tvugen att köpa en ny liten länkbit som kostade mig 140 spänn. så jäkla onödigt och bara för att man är full.
Ja och nu måste vi byta lås till ytterdörren då alltså. Så himla ovärt.
Men annars var kvällen bra. Nu blir det sängen för att orka upp imorn och plugga. innan dess lär jag ju åka till Biltema och införskaffa mig ett nytt lås. suuurt.
Är också besviken på mig själv att jag missade Så mycket bättre ikväll. glömde liksom bort det + att vi hade grabbar från Björklingen här på besök, dom hade en liten förfest innan dom for till krogen.

Kommentarer :

#1: Felicia

Men gud va söt du var! Men gröna linserna syntes inte så bra på bilden.

skriven

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen