Stormen Gudrun

Har haft en myshelg. Jag och syrran var runt i dom flesta butikerna i boländerna igår, sen blev det adventsbak in på natten med Camilla och Kajsa. Idag tog jag bilen till jobbet (Älvkarleby). Tågen matchade dåligt och det regnade. Fick äta upp det rejält kan jag säga. Var livrädd på vägen dit då det typ spöregnade hela vägen, var tvungen att köra om massa lastbilar och höll för ovanlighetens skull hastighetsgränsen 120 km/h. Önskade så innerligt att det typ bara kunde snöa istället. Jo men tack tjena, det gjorde det på vägen hem. Och att köra i modd och se typ 10 meter framför sig på en motorväg i mörkret är inte riktigt min grej, önskade innerligt där och då att det bara kunde vara ljust och spöregna lite. Får ju erkänna också att jag låg mellan 80-100 km/h. Men jag överlevde och körde inte av som en del gjort efter vägen.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen