merhaba

så var man hemma igen. har varit två hektiska dygn sedan vi kom hem. började 8 igår för att jobba till 15 men så ville en tjej hemskt gärna byta så blev kvar till 20 istället. sen gym efter det. landade inte hemma förrän 22.30.
uppe med tuppen idag för att städa gymmet och sen gymma. Jobb efter det 11-20. är mör nu.

Resan var toppen. Bitez är underbart och jag älskar verkligen Turkiet och dess befolkning. skulle kunna åka tillbaka dit på stört om pengar fanns. Vädret har inte varit det bästa vilket stör mig eftersom jag vill vara bruuuun. vattnet har också varit kallt både i havet och poolen. Men maten har varit sjukt god. Och det kryllar var underbara männsikor där.
vi har inte gjort så mycket annat än att bara vara och läsa böcker. har sovit sjukt mycket också. på slutet blev det precis som när jag och Linn var i Spanien. tröttheten tog slut men ändå sov man.


jag hittade världens största foppatoffel.



vi var in i en moske där man måste ha sjal på huvudet.


vi spelade fotboll med personalen på restaurang mayflower.


vi hittade min blivande man.. om mamma får bestämma


vi åkte båt och jag blev deprimerad över vädret.


världens skönaste personalgäng.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen