BB forever in my heart

En liten del i mig dog för ett tag sen när Henke berättade att vi inte har big brother kanalen ( läs kanal 11, men man kollar bara på den 1 timme om dagen, närmare bestämt 22-23) längre. skit, den var bara här på prov så nu har vi den ej. Och om mindre än en timme så börjar skiten.
Fick panik och ringde Telia, så nu har jag skaffat mig nåt abonemang för 89 spänn i månaden så att jag får kanal 11, 3 månaders uppsägningstid så det är väl bara att säga upp sig nu då redan för BB är ju slut om ca 2.
Nej men skämt åsido så kanske jag inte hinner få några nya koder innan kvällens program eller ens innan helgen eller tisdag. det är way to much time.



Annars har jag jobbat idag, efter det blev det en promenad och sen mat hos mamma. gött med kött :)
efter det har jag bara chillat och det kommer jag att göra resten av kvällen med. börjar 8 imorn så ska väl inte gå och lägga mig allt för sent.
ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen