I got a clue

De flesta här uppe är risig i kistan kommer det fram när man väl pratar om det. Jag är ju inte den som är den utan frågar rakt ut "är du också kass i magen". Ja jo - får jag till svar allt som oftast. Vissa har ingen matlust längre, andra mår illa direkt när dom ätit (läs jag), vissa måste bara springa direkt på skithuset efter intag av mat eller så fiser dom illa. Vad är det för nåt som spökar runt här uppe?
Är det en form av vinterkräksjukan? är det bakterier från Östersund? Kan det inte bara ta och försvinna? vore gött iallafall. ska man sluta dricka vatten kanske. blir ju rätt svårt.

Idag kom jag på att jag är sjukt rastlös om dagarna. Först kommer de dagar när man inte jobbar. men av någon konstig anledning så försvinner dom ganska snabbt. men sen har vi de dagar när man börjar 17. om man inte vill åka ut i backen, vad fan gör man då? när man redan har tränat liksom. jag blir bara trött av att inte vara aktiv. fast man sover typ 10 timmar per natt också. ändå vill man sova mitt på dagen med. strange. give me something to do, varför inte sjukt mycket jobb. det skulle jag gilla.

Jag har många gånger fått höra att jag är lik prinsessan Viktoria till mitt stora förtret. men vadå, tycker vissa. hon är ju fin. vet inte det jag. Men nu har jag kommit fram till att kvinnan gått och blivit vackrare än lillesyrran nu på äldre dar. kolla bara in henne på denna bild:

kanske inte så pjåkigt att vara lik henne endå då..

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen