hipp hipp hurra

Har haft en sån där supergo helg nu igen.Blev ju jobb och sedan utgång i torsdags. fasen så kul jag hade men mådde som jag förtjänade i fredags. Blev jobb på lördan och sen klev vi på't igen igårkväll. fyller ju år idag så var ju tvungen att fira. kanske inte skitsmart eftersom jag satt på en buss från 10-17 till Ramundberget idag. Men jag drack så att jag var städad igår. Blev vin så då kan man ju hålla sig på en jämn nivå. Och nu är jag äntligen uppe. wiiii. känns sjukt att träffa alla igen men härligt. stördast är ju att all snö typ är borta. finns knappt kvar nåt i backarna och det rinner bäckar lite här och var.
vi grillade uppe i fågelboet så det var riktigt nice och gott. nu har jag duschat och sjunkit ner i soffan framför mästarnas mästare. blir bigbrother sen då. kan inte låta bli juuuu. får låna SötFelicias dator för lite uppdatering. 

GRATTIS TILL MIG SJÄLV DÅ!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen