I have a feeling that this weekend is going to be aaawesome

Eftersom jag kläckt ur mig att jag skulle betala nicotinell till Henke om han väl slutade röka i tron om att han aldrig skulle göra det så blev jag tvungen att kompensera upp mitt löfte med en bio. Vi såg "Himlen är oskyldigt blå". Bra film, lite småseg men ändå bra. Vi i Sverige kan fan göra film.
När vi kom hem från bion så låg min kära syster i sängen (med laptopen, heeelt oväntat, NOT) och väntade på mig. wiii, äntligen hade jag någon att stoppa dom iskalla fossingarna på. Elina gillade det inte lika mycket.

Klev upp och gjorde lite rödbetsbröd imorse. Om det hade funkat att lägga upp bilder (fattar inte varför) så hade jag gjort det som vanligt, sorry Linnea. Har inte smakat det ännu men det blir en skiva till kvällsmålet helt klart.

Kommentarer :

#1: Linnéa

Jag vill smaka rödbetsbröd, det låter skumt och intressant :)

skriven

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen