härliga härjedalen får vänta på oss

Jag och Kicki beger oss hemåt mot Upplands vackra och snöfyllda skogar imorgon vid lunchtid. Där finns det jobb samtidigt som vi lämnar jobb åt de andra nya här uppe. två goda gärningar enligt mig. Jag blir en Konsumtant igen för en tid. Ska försöka ta oss upp till Kickoffen så man lär känna alla nya.
Annars så har vi tränat som vanligt jag och Kicki. har skrivit ett träningsschema till henne så förmodligen kommer hon att ha träningsvärk imorgon,mohahaha.
Har även badat och jag var så smart att jag gjorde kanonkulan vid det grundaste i poolen vilket resulterade i en blödande tå. Inte ok. Jag som reagerar konstigt i krissituationer tror att det är mycket allvarligare än vad jag tror, att jag hamnat i chock och därför inte känner smärtan i det STORA såret. Jag säger lungt och sansat. - Vi måste nog åka, till vårdcentralen alltså!
Alla tittar på mig och bryter ut i ett skratt. men lilla lilla Frida, det är ju bara en lite skråma.
Aaa så kan det gå.
Nu måste vi packa!
Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen