Jag - torrboll

Ligger i min säng startklar för sovning. Men kan inte riktigt sova ännu då dom spelar tokhög musik inne i vardagsrummet. förluva i lilla personalen som vanligt. Det blir ingen utgång för mig då jag är totalt opepp.
Är sjukt psykiskt trött denna vecka. kändes fan som att jag skulle gå in i väggen igår. Har jobbat sjukt mycket nu på flera olika ställen så det är klart att kroppen är trött. Men man vet att det finns ett slut på det så då ser kroppen hoppet och håller ut. Var en lugnare frukost idag så jag kunde återhämta mig lite grann iallafall + att jag fick sluta kl 14.
Men som sagt, jag och Felicia laddar batterierna och satsar fullt på nästa lördag istället.

Earth hour idag då. Slutade med tända ljus och sällskapsspel inne på stora personalen. många jobbade men av dom som var lediga var vi bara 5 stycken tappra som stod ut utan el. Gick ju hur bra som helst i en ynka timme. det är ju ingenting liksom. hade inte ens mobilen på.
Annars har jag åkt längd två ggr den här veckan, jävligt bra gjort utav mig. + gym och löpning som vanligt då.
Har hittat lite bilder på fejjan..

Sjukt taggad när vi är på väg till Hamra förra lördagen. Soligt var det men sjukt blåsigt också så the glasses användes inte så flitigt.


En söndag uppe i kråkslottet då vi hade invigning av Linus snöbar. Här har jag och Felicia hittat några sköna foliepåsar som skulle läggas på grillen så småningom..


När jag och Malin sitter i solen förra lördagen och kollar på skidtävlingarna. sjukt skönt.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen