THE GIRL just wanna have fun

Dagens funderare: Varför är upptagna män så attraktiva för Frida(mig)?

Mmm detta är något som jag funderat på länge. Kanske är det så att det är jävligt schyssta killar både till utseende och sätt då de faktiskt är upptagna av andra brudar. Dom andra, skrapet, är ju inte lika bra/snygga och har därför inte tjejer.
Eller så ligger det till lite mer personligt. Jag blir intresserad av dessa då jag vet att dom är upptagna, kära i andra och därför inte kommer att vilja ha mig.
Men sen är det också fan konstaterat att de män som är i förhållanden är roligast. Det är dom som är flörtigast osv.

Var på Skogs i Funäs i torsdags med Kicki och Pålle och åt en niorätters middag. Det var det häftigaste jag varit med om i matväg. Det var supermysigt, vi tre var dom enda gästerna så det var väldigt god service och mycket kärlek nerlagd i maten. Mycket trevligt kväll.
I fredags jobbade jag, sedan gym som vanligt och sedan blev Jag och Kicki bjudna på mat av två grabbar. Kvällen avslutades med kaffe, mys i soffan och Ted Gärdestad.


Igår blev det utgång på Eriksgården. Helt ok kväll. Roligt när typ hela "familjen" går ut på samma ställe.
Idag har jag varit riktigt bakis fast jag drack två öl.
Konrad hade en teori om att min kropp hamnat i någon form utav abstinens då den är van att få mer alkohol i sig. vad vet jag.
Nu blir det en power nap innan jag ska iväg och bada och basta. alltid lika kul och skönt.
Är ledig imorn = Skidåkning i Hamra. Kan bli kul det..
Ciao!

Kommentarer :

#1: Anonym

så är de lite med alla tjejer vet du. de man inte ka få är alltid intressantast.. sen när man väl får de är de inte alls lika kul längre. precis av samma anledning som att furuvik har en uppsjö av marsvin att mata ormarna med. för barnen ledsnar efter ett tag på de de fått. sen vill man oftast ligga med badboys. för de andra är så trökiga och fjantiga.. de står som sex i pannan på vissa killar.. men de har ju å andra sidan sex med andra..

skriven
#2: you know you love me

så är de lite med alla tjejer vet du. de man inte ka få är alltid intressantast.. sen när man väl får de är de inte alls lika kul längre. precis av samma anledning som att furuvik har en uppsjö av marsvin att mata ormarna med. för barnen ledsnar efter ett tag på de de fått. sen vill man oftast ligga med badboys. för de andra är så trökiga och fjantiga.. de står som sex i pannan på vissa killar.. men de har ju å andra sidan sex med andra..

skriven

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen