död tjej!

Long time nu igen.
Hamra was great, men väldigt blåsigt då det är mycket öppet uppe på fjället. en kul med lite nya nedfarter och sjukt konstigt att man måste "akta" sig för snökanoner och dess utsprutande konstsnö igen.
tisdag och onsdag blev det jobb sen flmkvällar nere i källan på Fjällgården. Kan vara där nu eftersom det typ inte är några barn alls här just nu.


på väg till Hamra..


All utrustning!


chaufför i vår bil :)

I torsdags skottade vi altanen på Brännet. vet inte är hur många kvadrameter det är men det var ca 1,5 meter djup snö där iallafall. hälften fluff hälften isig. Många tycker att jag och Kicki var knäppa då vi gjorde det här helt frivilligt och gratis på vår lediga tid. vi fick direkt hjälp av tappra madde. sedan även av några söta grabbar. Det tog oss ca 5 timmar + en timmes paus. Och idag är jag död i min kropp. Känner mig typ sjuk idag. Har så ont i min armar och överkropp. Mina skidor har ju kommit men jag känner inte ens för att prova dom idag. eller för att gå och köpa mig ett par pjäxor till.

På kvällen på torsdagen anordnades tävling för personalen. Parallellslalom. Snow roller-tema. Vi var taggade till tusen, på att klä ut oss men inte på att åka. Slutade med att vi bara klädde ut oss.
Sjukt kul och trevlig fest!
upp efter två timmars sömn för att jobba igår, men det gick hur bra som helst.
Ikväll blir det jobb på brännet, massa studenter från Uppsala här som ska äta lite middag sen röjja loss.


gogglebrännan är kirrad!


Gänget!

Ska snart ta tag i mitt liv och pallra mig till Topsport för att införskaffa mig pjäxor men jag är verkligen sjukt seg idag. Är ledig söndag och måndag så då kan jag åka så känner inte direkt någon hets..
Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen