Ibland vill jag faktiskt ha det lika lätt som alla andra..

En vecka igen nu då. Ska köra ett snabbt sammandrag.

Tisdag:
Färd mot Sundsvall. Gick rätt hyffsat med tanke på att jag sov typ under de hela 4 timmar vi åkte. Flott hotell. Fick semla som fika efter att vi checkat rummen och provat sängarna ;) Jag fick vara rumskompis med Niklas då turturduvorna prompt skulle sova tillsammans. Gick bra öven om Niklas var rädd där ett tag när vi skulle sova :P Gick på matmässan, sjukt mycket mat överallt som skulle smakas. Men vi höll oss eftersom middag väntade senare. Jag fokuserade på vinerna istället. Sen bubbel + mycket god buffé/dryck. Somnade ovaggade.

Onsdag:

Gick upp tidigt för att hinna sola innan frulle. Dusch + mycket god frukost sedan. Dock inte lika fin som vår på fjällgården må jag säga. Sen blev det fönstershopping på stan. Otrloligt fin och mysig stad. hittade massor men ville inte köpa något då jag måste spara pengar. Åkte hem sen. Alltid underbart att komma upp till Ramundberget.



vårt hotellrum

Torsdag:
Jobb + jobb på nattafterski. Lite folk, fattar inte varför. typ inget drag heller.

Fredag:

Jobb, sen begav sig och och Felicia upp på berget med längdskidor. Gick sådär kan jag säga. vi drog på varsin vurpa när vi skulle hoppa av liften. Det stod två gubbar och tittade roat på och kläckte ur sig. "Fan, man skulle haft en kamera nu". Blåste som fan, jag hade varken mössa (hade pannband) eller halsduk. Trodde att vi skulle dö av lycka när vi stakat oss fram så vi såg Össjöstugan. Åt våffla, värmde oss vid brasan och kissade på dass. Sen bar det av hemmåt i den jävla blåsten igen. Fyfan säger jag. det värsta jag varit med om i längdskidåkning.

Lördag:

Jobb. Hade en deppdag. Gick och tränade så mådde jag bättre helt plötsligt. Gick på afterski. Sen pizza i Funäs och melodifestivalen hemma på Lilla personalen.

Idag har jag jobbat sen varit på massage. Sjukt skönt. Avslutade med cardio på gymet. Nu blir det bara chill. Naturligtvis har vi kollat en herrans massa på OS varje kväll, i kuddrummet, på 720 och hemma i soffan. Så är mitt fjälliv just nu här uppe. Vi har även fått en jävla köldknäpp igen, men jag är inte bitter.

Nu blir det dusch!

Ciao!



Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen