En spricka i den vackra fasaden..

Söndag idag då. Ska ju vara en ångestdag igentligen då man allt som oftast dricker på lördagkvällen och alltså är bakis idag + att det idag är alla pars dag. MEN jag mår inte dåligt idag.
Kan bero på att jag fortfarande var väldigt påverkad när jag gick till fjällgården för att jobba frulle idag. Och sedan när jag gick hem efter lunch så somnade jag och vaknade inte upp förrän halv 5 typ, Ooo crap, missade en väldigt fin skiddag, bara -3 grader, vindstilla, strålande sol och jätte mycket snö i backen :)
Men förmodligen kommer dessa dagar bara bli fler och fler så jag är inte bitter.
Blev även bjuden på middag av min kära rumskamrat Lill-danne på Völleriet som ligger i Bruks. Skönt att få komma iväg lite och få service och goood mat.
Efer det blev det os-mys nere i kuddrummet med storbildsskärm med några homies.
Så även om jag inte har en pojkvän så har jag haft alla hjärtans dag mys :) Det är det jag menar, kärlek är skit.

Dagen efter brukar jag alltid känna mig som världens ensammaste som vill ha en som bryr sig om en och tar hand om en. Men idag har lite framgång kommit, Jag vill inte ha mys idag. Jag klarar mig bra utan det. Fuck, så skönt!

Vet inte när jag skrev sist men gårdagen blev iallafall superlyckad.
Jobbade först frulle sen när jag kom hem blev det storstädning och så gjorde jag iordning potatisgratäng.
Skulle egentligen ha gymmat men jag blev så grymt sugen på att åka längd för solen sken och det var inte så värst kallt. Sagt och gjort, begav mig ut och ångrade mig inte en sekund. Även om jag åkte 1,4 mil, fick kramp i ryggen(upptäckte en muskel som jag inte visste fanns) och fick spaggettiarmar tillslut.
Efter det blev det afterski och sedan middag på stora personalen med trevligt folk.
Bagis hade gjort iordning zoo-shot som hade sjukt äcklig konsistens. Men ner gick dom och det blev kanske för många.
Party på Eriksgården sen hem och däcka i sängen. Var sjukt jobbigt när klockan ringde imorse.

Imorgon blir det jobb sen på tisdag sticker vi till Sundsvall för lite krögarmässa, god mat och dryck och boende på hotell. Sweet att äta frulle som man inte själv gjort iordning :)
natti!
Bilder från igår kommer upp snart men hittade iallafall denna söta bild på en sjukt packad bagis och en övertaggad Frida!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen