Mitt favoritminne

Idag är jag ledig. Lite skönt är det. haha att man aldrig är riktigt nöjd. När jag inte jobbat på några dagar så känner jag mig värdelös, men sen när jag jobbat flera dagar i rad så tycker jag mest att det är jobbigt. Men kul samtidigt.
Jobbade lunch och slutade vid 16 igår så jag hann höra dom två sista låtarna på afterskin. Pistoff är här och dom är grymma. Men får väl se lite mer idag då eftersom jag är ledig. Sen bär det av ner till byn för jag och kicki ska på "girl power" på villan. Efter det så ska vi vinna miljonerna på Bingolottos uppesittarkväll.

Jag har många minnen som ligger mig varmt om hjärtat så jag tycker att det är svårt att välja. Hela somrarna2009 och 2010 har varit underbara men om jag måste välja något från varje så blir ju Ayia napa-resan med syrran det bästa från 2009. Sjukt ställe och skulle inte vilja åka tillbaka men träffade så sköna människor under resan och att det var görvarmt och man blev jättebrun gjorde ju inte saken värre.


Den roligaste bilden jag har på Elina. haha kvällen då allt spårade..


Den här är nog skönast på mig. den klassiska båtturen.

Från 2010 måste jag ju välja min debut på festival - Peace and love
Allt var bara rätt den veckan. Var asvarmt och solen sken. Vi hamnade på en skön camping och träffade softa människor. Lyssnade på sjukt bra musik. Det var bara så gött.


När jag spelade en kärleksförklaring till elina på gura.


Robban visar hur det går till på Norska dagis...

Nu ska jag försöka ta mig ut i längdspåret. Vore gött att åka lite nu när det bara är -5.
ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen