SMB by night, fylla och fight!

Började veckan med två lediga dagar som tillbringades i Östersund med en väldigt hygglig och söt kille. Vi lagade mat, drack vin, såg på film och sysslade med annat mys.
Riktigt trevligt.
Har dragit på mig en förkylning nu igen, den kom efter loppet. Men konstigt nog så har jag inte känt av loppet på något annat vis i kroppen. Lite surt då man alltså hade kunnat ge mer, fast benen var lite spaggetti när man kom i mål.
Tjejvasan nästa år!
De andra dagarna har jag jobbat på, sådär lagomt omotiverad. Ska bli skönt på ett sätt att få ett litet avbrott och sedan komma till ett nytt jobb med nya rutiner.
Slutade kl 12 idag, strålande solsken så jag gav mig ut i backen, är kanske sista dagen man kan åka idag.
Världens bästa förhållanden, solsken, vindstilla, lite folk och slutligen en blandning av nypist men ändå mjuk snö. ultimat!
Satt och solade en sväng på brännets balkong sen, bättrade på linnebrännan lite, tihi!

Körde av ett pass på gymmet sen kom brudarna så badade vi med Pelle och Bagis, sen bastade vi och gjorde ansiktsmasker. riktigt mysigt och trevligt :) Pratade även om allt trevligt som kommer att hända i sommar.
Hoppas hoppas att jag får ledigt vid peace and love så man kan besöka jippot.
Nu blir det sängen, vill inte försova mig ytterliggare en dag denna vecka..


Tove och Fellie :)

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen