Det oranga kuvertet!

Frida har varit ledig idag, riktigt skönt faktiskt. Har hjälpt mamma att städa lägenheten och röjde rejält i mitt rum också. Tog bort dammråttorna under sängen tex :P
Efter det har jag kört stenhårt med sis på gymet. Hon var tvungen att ha en papperskorg intill maskinerna utifall att det skulle komma en kräka. det beror nog dock mest på att hon är extrabakis. Men vi kan ju låtsas att jag kört för hårt med henne.
Nu är man nyduschad. Gjorde ett tappert försök till att sätta mig in i hur det är att pensionsspara. men det verkar så förbannat tråkigt så det spar vi tills nästa gång jag är ledig.
Nu blir det affären med mor så ska vi göra middag sedan. Iddag är även reprisen på Playa del sol som jag INTE får missa. halv 6 om jag inte missminner mig.
Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen