Att säga vad man tycker är bättre än att inte säga något alls!

Sitter just nu och dricker världens godaste kaffe. Är inne på min andra kopp nu. Min kära syster som lyckades för en gångs skull. Brukar vara vatten annars med en smak av kaffe. tihi
Jag började morgonen med en springtur.
När jag klev innanför dörren stod min käre bror där och asgarvade åt mig och visade upp klockan. Jag hade helt glömt bort att vrida tillbaka min så där stod jag nysprungen kl 20 över 7 på morgonen. Jaha tänkte jag, slipper man stressa då. Börjar ju nämligen inte förrän kl 10 så jag åker halv. Så nu har jag kunnat slappa i en timmes tid, det är inte likt mig kan jag säga.

Igår efter jobbet stack jag o syrran till en skurrefest. Vi var nyktra dock, men fan så kul att se alla andra som var packade.
Blev sängen vid tolvtiden för att orka upp idag. Är inte skitsugen på att åka och jobba om man säger så. Söndagarna brukar vara såå sega.

Var någon som hade pyst ur luften ur vårt däck på en av bilarna igår. Så där kommer jag ut och ska bli skjutsad till jobbet, sen som vanligt. Shit, vad gör vi nu liksom.
Vem fan har gjort det? Jävla attentat alltså. Vi borde verkligen vara med i Grannfejden, hela det här området!
När jag och mor äntligen var på väg till jobbet iallafall så såg vi en bil som kört upp på refugen på 76:an. Skylten för körfältsvisare var nerprejad och hela vindrutan sprucken. Det var precis vid ett övergångsställe så jag och mamma gissade på att det var en cyklist som säkert kastat sig ut och bilen haft för hög hastighet.
Uuusch, fattar inte hur mycket hemskt som ska hända innan folk fattar att dom inte är odödliga och måste ta det lugnt i trafiken.
Nu ska jag borsta gaddarna!

Ha en bra dag.
Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen