Orm

Hemma nu. Maten var suverän. Allt hade ju varit bra.. Om det inte varit för att det är just idag..
Sitter här nu och väntar på att åka hem till M. Men bussjävlarna går ju så sällan. Vill verkligen ha körkort vid sånna här tillfällen.
Önskade verkligen att min ursäkt till att jag inte har det hade varit att jag vill värna om miljön eller något sådant klyschigt. Men den bittra sanningen är att jag är för  fattig. Ja eller de pengar jag haft har hamnat på annat.
Men snart är det dax, har ju faktiskt klarat den skriftliga delen för en väldans lång tid sedan.

Har för en kort stund svårt att skilja på om jag är människa eller orm. Om man skulle titta på vad jag lämnar efter mig i skinnväg så skulle man nog gissa orm. Ömsar som bara den och huden är torr som en öken. Spelar ingen roll att jag smörjer mig typ tre ggr per dag. That's life. Men nu känner man sig blek till råga på allt.

Är jävligt less på att tjuvar också. Under min tid i Costa Rica så har en ungjävel snott min postcykel. Som tur är vet vi vem det är och ska få en ny cykel av denne. Min postcykel kommer jag nog inte se någon mer skymt av, eller jo kanske en skymt men inte mer för den hade puckot slängt i något dike. Om han nu skulle bryta upp mitt kodlås och ta cykeln så kunde han väl åtminstone ta hem den.
Det är även någon som brytit sig in i min syster och hennes pojkvänsbil och förstört tändningen och brytit fram backen så nu lär den in på lagning. Ska det vara så svårt att ge fan i andras grejer!?
Ok, eller ja det är väl inte ok, men ändå bättre om man tar något från en butik, då är det inte en enskild individ som blir drabbad på samma sätt som om man tar något från en privat person.
Idioter!

Ursäkta mitt depp idag, antar att alla har sådana dagar ibland. Hoppas att ni haft eb trevlig kväll.
Nu ska jag ägna mig åt lite packning.
Färgade iallafall håret igår, det blev nice.
Ciao

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen