Något stort

Idag har jag varit glad typ hela dagen. Det är helt klart våren som påverkar. Så skönt när solen skiner och all asfalt har kommit fram. Påsken närmar sig också och vem blir inte glad av färgen gul och tanken av att få umgås med nära och kära?

Gick en sväng på stan idag och skulle kika om det fanns några fina kläder. Men det fanns inte mycket att hänga i julgranen..
Beställde kläder på Nellys istället när jag kom hem. Lite fint tills på lördag när det vankas utgång i Uppsala.

Efter middagen gick vi en sväng med Ruffi och sen provade jag och M päronens spikmattor. Dom ska tydligen vara bra mot det mesta. När jag reste mig upp från den efter ca 20 min, pallade inte mer, så var hela ryggen ilröd och stack typ som när man haft sockerdricka. Men nu har jag iallafall en skön avslappnad känsla i kroppen.
M tyckte att det var så skönt att ligga på den att han hade kunnat sova på den. Men så hade ju han den med kortare taggar också..
Jag hade den gröna som ska ge lugn, harmoni och själslig balans. kan ju behövas..
M hade den oranga som b la står för lust och kreativitet.



Nu är det dax för något stort - en rostad smörgås med marmelad...
silly me..

Blir film med Ljunka.. tror han börjat kolla på Con air!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen