Rätt beslut

Sitter just nu på min balkong med ett glas vatten och min laptop. Här är det riktigt svalt och skönt. Blev en visit på stranden idag igen. Sandbankarna denna gång. Men först var jag i Uppsala. Kände mig verkligen glad och motiverad efter att jag pratat med min handledare där. Kände att jag tagit kloka beslut för min egen hälsa och välmående. Hon fick mig att känna så, att jag är på helt rätt väg.

Syrran hade fixat lunch när jag kom hem och sen bar det som sagt av ner till stranden. Känns som att man vill ta tillvara på timmarna i solen och på stranden, imorn jobbar jag till 3 så..
Hade planerat att springa idag på eftermiddagen men känner verkligen inte för det nu. Började fundera över av vilken anledning jag skulle göra det. Känner jag att jag är tvungen? Ja.
Vad händer annars? Kan man ju fråga sig.
Beslutade mig för att det inte blir någon springtur idag, trollet får säga vad det vill. Jag ska sitta på mitt arsel. Har gjort det förr utan att något har hänt.

Nu är Saschas päron här och ska hämta henne. Nu är det dax för farvälet så Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen