puedes decir la fraze otra vez, por favor? No entiendo.

Det kommer förmodligen att vara den ständiga frasen för mig när jag befinner mig i Costa Rica.  Idag har jag inte gjort mycket, som vanligt. På kvällen har vi varit hos mormor på lite middag och kalas. En av mina alla kusiner fyllde år och eftersom de bor i Borlänge så kommer de ner hit och har kalas för släkten. smart idé.
Var trevligt som vanligt. Jag stortrivs när jag är med min släkt. Alla har samma trevliga och låga humor.

Min morbror Mats lärde mig en fin metafor till döden. skriven av Stig Dagerman
"Döden är som en kort resa, från trädets gren ner till den fasta marken"
Ungefär så,  ett fint sätt att se på döden tycker jag. intressant.

Min käre pojkvän har stuckit till Umeå så jag får sova ensam inatt. Men det går bra det med.
Om ca 6 min ska jag ta och titta på Debatt. Have to keep update liksom. Nä men man kan ju försöka att bli lite allmänbildad.

 Att jag kommer att få pengar från Trygg Hansa

              Orkar inte tänka ut nåt dåligt idag.

Imorgon blir det gym direkt efter Uppsala och sen chill. Försöker ladda mentalt inför lördagen då det förmodligen kommer att bli alkohol eftersom min kära syster fyller 22 hela år. Har även tänkt klämma in en joggingtur. första på typ 7 veckor. får se hur det går. det ska bli så skönt.
Hörs

Kommentarer :

#1: ¨Tove :)

Händig du är då, blogg o allt :)

skriven

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen