Spiky

Dryyyyyg, skrev ett inlägg för några timmar sedan men internetuppkopplingen försvann så hela inlägget raderades. Får helt enkelt skriva ett nytt.
Min julafton var kul men väldigt annorlunda. var full för första gången på jesus födelsedag. Vi hade sammandträden ett antal gånger i disken under dagen/kvällens gång. hej hej hallå hot shots säger jag.
Slutade kvällen med personalfest i 720. Personalen på fjällgården hade fått två flaskor magnumchampagne som dricks för trevlig service.
Öppnade även julklappar i onyktert tillstånd för första gången. Blev nöjd över allt, trevligt trevligt. fick en spikmatta av mamma.

Gårdagen blev det först jobb på fjälllgården med frukost och sen fonduekväll på brännet. Sen bara chill.
Idag var det frukostjobb sen skidåkning för hela slanten. och vilket oväder vi haft, usch och fy. Ett tag var det sådan storm att man typ inte kom ner för backen. känsla i kinderna var obefintliga. fan vad jag måste köpa en halsduk alltså!

Var på gymet för ett tag sedan, mitt i passet går brandlarmet. det hade börjat brinna i skorstenen i matsalen/restaurangen. det var bara att bege sig ut med alla hysteriska gäster och grinande barn. Nog är det action här allt.
Nu blir det nog lite chill innan vi ska ut och shake the ass på Eriksgården i Funäs.

Nu är det bara två dagar kvar, sen kommer mina älsklingar upp :)


mattan som jag fick av mor


Kicki har stickat ett pannband till mig :)

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen