dan före den stora dagen :)

Sitter här i vår nya dubbelsäng. Medans jag jobbade idag så har Kicki möblerat om i vår rum och skjutit ihop våra sängar till en enda stor. supermysigt blev det, hela rummet.
Var rätt trött idag, började kl 6 igen.
Efter jobbet så blev det lite after ski sedan träning på gymet. är lite smått irriterande att hotellet är fullsatt för då får man inte vara själv på gymet ;P

Det går iallafall superbra på jobbet, jag stormtrivs. alla kockar + andra är superroliga. höll dock på att bli nerslagen idag när jag var supertrevlig och turkos mot alla kockar som kom in vid typ 8. det tycker dom är tidigt och har sitt lilla morgonhumör men då har ju jag redan jobbat två timmar så inte undra på att man är pigg + att man druckit några koppar kaffe då. Men jag kämpar på, glad ska dom bli.
Igår efter jobbet skulle jag skjutsa en kille till Funäs för han hade något betalkort som han skulle hämta där. Då höll jag på att köra på en häst som slitit sig. superläskigt, och fan så man gled på den isiga vägen när man tröck ner bromsen för fullt. ABS, like it does matter! Jo men det är klart att det gör det, men ändå, sjukt nära.

Alla hemma och som man läser om på internet har sån himla julkänsla. jag vill också ha! Försöker och försöker men det går fan inte. Och imorgon kommer jag att jobba hela långa dagen! Fast när vi alla slutar så blir det uppesittarkväll på brännet. Kommer ju att vara lagom mör dagen efter när man ska jobba. men det är det värt. sova kan man göra i graven! haha lite kul att dessa ord kommer från mig, världens mest kvällströtta människa.
Jag kan ju inte luta huvudet bakåt på kvällen utan att jag somnar. Jag och Jesper gjorde ett tappert försök till att kolla på film igår kväll. det slutade som vanligt med att jag somnade, men även han faktiskt. Vet inte hur många filmer jag sett början på nu, lär väl vara ett 50-tal iallafall.

Nu ska jag ringa mormor och tacka för slantarna som hon skickat upp, hon är väl för go hon.

GOD JUL allesammans! Hoppas att ni får det trevligt imorgon, det ska jag ha. jag ska kolla på kalle ankas jul, fast på jobbet ;)

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen