Avslagen!

Oj oj hektisk dag. Var uppe med tuppen kl 7 eftersom det vankades bilkörning. Det gick helt ok, bra vissa stunder lite sämre andra, men ingen katastrof inträffade. Kändes riktigt bra faktiskt.
Cyklade hem och åt frukost, duschade och klädde på mig sen bar det av in till stan. Hittade ett par göörsnygga chinos.
hej, vet att jag är efter i tiden men jag har faktikst inte hittat några snygga tidigare.
köpte även 5-pack strumpor som förövrigt lär vara det tråkigaste plagg man kan köpa men ibland är man verkligen ibehov av ett antal nya par, som jag just idag.


Mina fina fynd som jag hittade idag.


Fixade också lite andra ärenden, b la handling på systemet :)
Åkte hem till M och åt lunch, sov ett tag på hans soffa och sen var det dax att jobba en fjuttis på konsum. 3 timmar, just love it, men jag tackar och tar emot allt jag kan få i jobbväg.
Åkte hem, åt middag, cyklade till gymmet, städade där, solade och tränade. När jag kom hem tog jag mitt kvällsmål och hoppade sedan in i duschen så nu sitter jag här fresch och nyborstad.
Konstigt nog känner jag mig inte slut. Går väl förmodligen på mina gamla superbatterier.
Morgondagen kommer nog börjas med en promenad, i solsken får jag hoppas, enligt tidningarna så ska det ju vara fint väder nu i två dagar åtminstone. Sen blir det Uppsala, ska träffa min kära vän Linnea där och så blir det ferre.
Men nu ska jag fan sova iallafall!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen